Followers

Wednesday, March 2, 2011

menggediks kah..? haruslah..

kau mmg gediks..
kau suke gediks..
auch... sukatila.. yang pasti aku x kacau org...!~
biarku gediks sorang2..
kau jgn buang masa utk susah tgk aku gediks..
kawan2 yang nak join.. jom gediks sama..
oke.. STOP.

hye semua...
abaikan intro di atas... itu hanyalah propaganda... :)
Miss Propa..?? siapa tu..??
kenalkah..?? Motif...?? Haruslah... *_*

Oke.. untuk mengisi masa2 kosong saya arini di dlm kelas yang x memberi ape2
impact terhadap pembelajaran saya...
saya telah menggediks meng'snap' pic diri sendiri yang x baper nak sedar diri
ketika itu berada dalam class digital library yang ketika itu saya sgt merasa sunyi..
Kebetulan saya bring along my lovely laptop anyway, everywhere dsbbkan kena bawa ke kelas web programming yang blaja coding yang membuatkan mataku semakin rabun...
dan dgn tanpa bersalah meng'on' kan laptop ketika kawan2 sdg mmbuat presentation yang begitu sempurna di mata saya... dan saya menyempurnakannya dgn idea untuk meng'snap' wajah sendiri menngunakan built in cam laptop.. camwhore...
*_*
mmg sgt gediks pada pandangan org len bila tgk kawannya ini sdg syiokk sendiri meng'snap'
wajah sendiri.. dan juga dibantu oleh rakan yang kaki gediks jua... si Linda speac gurls..
kite sama2 gediks di dlam kelas yang sedang ade presentation..
selamat mereka di hadapan tidak perasan...
untuk kenangan2 terakhir bersama pada akhir semester..
mungkin tidak akan berjumpa jua..
Tapi tetap akan jumpa 1 hari nanti..
untuk menggediks bersama2 jua...
Singapura..
Kami akan menggediks di sana camwhore..
kau tunggu...
kau tunggu...
saya akan bawa geng yang sama2 suke gediks bila nampak camera...
dan tanpa segan silu suruh orang len snap gambar kita...
itu xpe.. haruslah.. untuk kita jadikan kenangan sbgai sahabat..
dan juga sebagai bukti kita mampu ke overseas..
walaupun hanya ke Singapura...
saya bangga dgn semangat kawan saya...
ya.... we all the best.. walaupun kita study di ulu merbok
tapi kita mampu menggediks macam mereka2 di sana...
hahahhaha
gediks2 jua... asaiment kene wat.. exam kene fokus...
Jaga diri hiasa peribadi...

*_*

Sila abaikan perasaan kurang puas hati anda bila anda tgk picto2 ini yang kurang
elok pixelsnye kerana ia bukanla hasil snap dari cam DSLR NIKON or CANON yang menjadi impian aku tapi sampai ke hari ini ku tidak dpt miliki lg tapi 1 hari nanti ku akn ttap miliki jua.. oke..Mari lihat foto gediks...ngeee








1 comment:

NORHASLINDA ISMAIL said...

saya suka!! harus! hehe kwn sampai mati!! =)

Post a Comment