Followers

Sunday, February 27, 2011

jom tgk bola

hye guys...

Arini saya nak cite pasal tgk bola.. Oke ke.?? Last Friday.. i g tgk bola.. ATM vs PENANG SDM NAVY... Kebetulan dorang lawan kat Stadium Batu Kawan.. so saya pun mencari peluang utk gi sana.. leh la bagi sokongan padu pada my Mr. Z.. sgt2 excited nak gi sana...Best rupanya tgk bola nie.. meriah.. tambah2 kita bagi support pada kenalan, kawan, boify, adik, abg, pakcik, macam2la.. actually game start kul 4.45.. kul 1 aku dah start siap2.. nak sampai awal.. nak masuk free.. heheheh

Dgn drive kete my dady.. Saya pun drift la ke Stadium Batu kawan.. saya first time gi sana.. mmg excited... Mr. Z n team ATM naik bus dr hotel ke stadium... itula procedure dorang.. xnak berlaku apa2 incident... so kite terima la.. yang penting suma selamat kan..??


Oke.. lpas siap2.. inilah baju n shawl menjadi pilihan.. pening pilih baju yang sesuai dgn cuaca panas terik skang n xnak nampak over sgt gi tu.....

Pose sebentar

on the way.. terjumpa ini.. MOTIF..?? hehhe..

Berjaya sampai ke Stadium Batu Kawan

Dalam Stadium



x dpt jumpa orgnye, tgk bus pun jadila

Before game

SDM NAVY tgh warm up.. 3 org pengadil pun warm up gak..
Baju Merah penyokong ATM termasuk saya di sini.. T_T

Ni plak ATM tgh warm up.. i can see u... go go chaiyok

ATM lagi.. luv u..

Perarakan kuar.. ku wajib berdiri.. huhuhu


Oh.. My Mr. Z... Good Luck


Nyayian lagu negaraku

Penyokong menyanyi utk bagi smngat pd ATM

Lepas game tamat


Dua-dua team sgt bersemangat dlm perform skill masing.. semua nak jaga nama unit mereka.. Syabas buat mereka... Walaupun keputusannya adalah teluq ayam (0-0)..
Tapi semua telah wat a good job..
Even ada yang x puas hati.. itu perkara biasa dlm game..
yang penting kita wat sehabis baik mungkin..
mcmtu jugakla bila kita study..
kita kene pulun betul2..
then Tawakal..
pastikan apa yang kita wat semua adalah bersungguh-sungguh..
hope leh tgk My Mr. Z perform lagi..

No comments:

Post a Comment