Followers

Sunday, February 13, 2011

selamat hari lahir kawan.!



***Plez do right click to see large image.. hehhe :P

9.2.2011 (lmbat update)..
I just wanna to wish Heppy Birthday to my MOMMA &
my roomate Syarifah Hazwani...

on 9.2.11.. lepas balik clas... mandi2 semua..
Linda (also my rumate) dah Plan ngan Bonzer (Pakwes sya)
nak wat celebrate party utk aweks die, Sya...
wah.. ala2 romantik gitu...
suke3.. aku je x berpeluang utk rasa disurprise.. :P

Antara org2 kuat yang bantu Plan Surprise Party:
1. Bonzer a.k.a Pakwe sya as Ketu Project
2.Linda a.k.a greeny as Asst. Ketu Project
3.Shukri a.k.a senget as Driver skola memandu
4.Wanny a.k.a propa as penyibuk bergambar
5.Syarifah a.k.a virus as beday gurl

So.. dlm 8.30... lepas tipu kelentong sya..
ktowang 3 org pun siapla...
sesampai je driver.. Linda memulakan tugas die dgn menutup mata sya
hehehe..
so sampaila ke KFC (dinner mlm tu ditaja sepenuhnya oleh encik Bonzer)..
KFC n Choclate Indulgence Cake..

Nah.. korang layan je la pic-pic ktowang nie..

linda, Sya & me

Bonzer & sya
Couple terhangat di pasaran.. muuahhauha

tidakk.. jangan lakukan adegan itu..
hahhaa..

lepas perot kenyangg..


penyibuk bergambar telah jayakan kerjanya dgn success..


Sya : hepy bday 23.. cpt2 kawen..
Bonzer : nanti discount kat aku kalau aku nak wat name card & website.. eheheh

Sweet memory

sgt seronok kan bila org bagi kejutan pada kita..
whoaa.. sy sgt suke..
Siapakah gerangan putera yang bertuah itu nak bagi kejutan pada saya..??
huhu mcm x ade je..
xpela.. biarlah saya berangan2..
semoga satu hari nanti angan2 saya menjadi kenyataan..


No comments:

Post a Comment