Followers

Saturday, March 5, 2011

kenapa saya create belog...?


Oke..
Dulu saya xtau ape itu belog...
Skang suda expert terror dlm blogging (sikit2 jew)... hehe

Saya mula kenal belog ni sejak 2009 kot..
bila my cousin n my frenz yang introduce pasal belog..
perasaan memberontak beriya-iya nak ada belog sendiri akibat
kenangan masa lampau....
Disebabkan rasa boring sgt dulo-dulo..
xde tempat utk meluahkan rasa...
so wannywana.blogspot menjadi tempat saya meluahkan apa yang patot

Kenapa saya create belog..?
1-saja : bila tgk org ada belog, saya pun nak ada belog sendiri
2-suke : suke belog pasal leh posts ape2 je, n leh hias belog kite
3-boring : dulu single, so boring2 update, godam belog sendiri
4-enjoy : enjoy baca belog org len
5-lepak : masa dihabiskan pada belog ini
6-keje : tetiba je lecterur suh create belog as indv assig
(seb bek dah create lama da)
7-teman : belog ini menjadi teman yg paling setia dan rapat dgn saya
8-Kenangan : dgn adanya belog hope bakal anak2, cucu cicit saya leh tau pasal saya bila dah tua nanti.. belog tempat simpan banyak kenangan...

dan.. kalau korang perasaan.. entry dlm belog saya ni bnyak mengisahkan pasal pengalaman saya, xtvt saya, cinta saya dan semuanya ttg saya.... Akademik gosip pun saya suke.. :)
Saya harap blog ini akan maintain...
*_*

menghabiskan waktu-waktu ini

No comments:

Post a Comment