Followers

Friday, March 18, 2011

Durian runtuh

Salam..

bukan saya nak cerita pasal durian.. dan juga bukan saya nak cerita pasal duit yang jatuh bertimbun2.. tapi saya nak story pasal penambahan bilangan anak buah saya... hehhehe

Tanggal 9.3.2011.. kakak saya selamat melahirkan baby gurl... Alhamdulillah semua selamat.. cuma baby gurl admit kat hospital.. sbb suspek jantung berlubang or paru-paru berair/berlubang..
ini terjadi, pasal baby dah termakan najis sendiri.. actually saya n family sgt marah dgn hospital yang tempat kakak saya bersalin itu.. sbbnye, mereka telah dgn sengajanya melambatkan proses bersalin kakak saya... sgt geram... hopefully baby gurl selamat.. kesian die ade kat wad... sampai ke hari ini saya masih x dpt lagi tgk wajah baby gurl secara live...
ya...die sgt gemok mcm abang-abangnye... :P

Setiap tahun sejak 2008, family saya telah berkembang dgn jayanya.. dgn penambahan abg ipar, dgn penambahan kakak ipar, dan juga penambahan anak-anak buah... Alhamdulilllah...
dah ramai dah di rumah nie...

anak buah saya yang pertama adalah kembar... anak kepada my sister... sgt teruja bila dapat anak buah kembar.. tapi nak jaganya..fuh... kene banyak sabar... skang ni nakal kemain lagi..


Abu Bakar Danish & Muhammah Darwish

anak buah yang kedua, anak kepada abg saya.. yang juga tidak kurang aktif mcm sepupu kembar die.. rumah saya dipenuhi kanak-kanak...

Irdina Zulaikha

dan anak buah yang ketiga... adalah anak kedua kakak saya.. yang skang ni admit kat hospital akibat kecuaian pihak hospital... kesian kat daniya...


Nur Aisya Daniyah

dan cucu yang keempat adalah anak saya siapa..?? Mungkinkah anak saya..?? heheh.. *_*
Atok n nenek menjadi pening akan kenakalan cucu-cucu mereka...

Rumah akan bersinar dgn kehadiran cahaya mata...
tanpa mereka saya menjadi sunyi..
seronok bila ada kanak-kanak di rumah...
leh tengok gelagat mereka..
sebagai ayah, ibu, auntie, uncle, atok, nenek..
kita kena banyak bersabar melayan karenah mereka..
peace..


No comments:

Post a Comment