Followers

Sunday, July 24, 2011

My Pre-Wedding Photoshoot.

Hye Pepss!!

pre wedding photoshoot....??

perlu ke..??

up to u...?? lol

Actually.. kalau uols xbuat pre wedding photoshoot pun xpe..
Pre wedding photoshoot ni just nak buat kenangan kita selepas kita berkahwin nanti..
Nanti bila ada anak leh tunjuk kat anak-anak kita masa kita bercinta dulu..
hahaha.. ngada la u ni.. ahakkss..!!

Lagi satu bila kita ada gaduh (selisih faham) ngan hubby kita nanti.. die mesti ade hangen kan..
so kita tunjuk la gambar pre wedding kat die.. dgn harapan sejuk hati die... hahaha xboley blah la kau wanny wana..!! (silap2 x makan pujuk).. ngeng..

7.7.2011 ,tarikh aku n incik bakal suami photoshoot.. kenapa aku pilih tarikh ni..?? huh sukati aku la..(mmg kau mintak penampar kan).. hehe
tak-tak.. x mo. oke2..Tarikh ni sebenarnya tarikh wedding anniversarry my parents (HAPPY ANNIVERSARY MAMA & BABA)

Theme ktorang at that day ialah WHITE (putih suci). i loike...
Aku paksa incik bakal suami untuk memakai baju putih.. hahahah
Thanks incik bakal suami krn telah merialisasikan impian saya utk photoshot theme white..

My Official Photographer, Zul Murky.. halo-halo... jam 3.30 di lebuh pantai Penang..
we will be there... !! very the sporting one la die.. sempoi seyh...
Dgn geng2nye.. mereka dtg untuk mengambil gambar ktowang...
huh... mmg best habaq hang.. Dorang mmg sporting.. cool.... senang bekerja dgn dowang...

Yang si incik bakal suami, ku ingatkan dia malu-malu nak snap pic... alih-alih aku tgk dia plak posing maut..
aku plak terkapai-kapai.. hehehe.. malu-malu la time tu orang tengok...

Nahla... korang layanla gambar-gambar kitowang ni yang ala-ala persis model x bape nak laku.. hhahhaha








mereka adalah photographer yang best. nak lagi..??
moh tekan SINI

Balik dari photoshoot.. very the letih dol... sakit kaki-kaki, lutut... but most important..
we all very happy at that day especially aku la.. excited sgt..
Thanks a lot to my love, Muhammad Zamri
& My official photographer, Zul n the gengs..



p/s : pic header kat atas pun hasil dari pre-wedding photoshoot.. jgn marah ha... hehe


No comments:

Post a Comment