Followers

Friday, July 29, 2011

Love Harimau Malaya

ADAT.

Adat perlawanan mesti ada kalah dan menang. mana boleh dua-dua team nak menang. dan mana boleh juga dua-dua team kalah. Rezeki lebih menyebelahi pihak lawan. Walaupun Harimau Malaya telah bertungkus lumus dalam game semalam menentang Singapore, tapi itulah di namakan takdir. takdir x menyebelahi kita. Impian seakan berkecai. walaupun 85 000 orang penyokong Malaysia turun padang menyaksikan perlawanan itum tapi bukan juga rezeki kita untuk menang game semalam. Tapi xpe. Jgn down. jgn kecewa.

Kita sepatutnya bangga dengan pemain kita yang berlawan habis-habisan dalam game semalam walaupun sehingga minit-minit terakhir. Bukan macam piihak lawan yang melambat-lambatkan game. berpura-pura je kau lebih. buat malu la. wanny bangga dengan barisan pemaian harimau Malaya. Credit pada Penjaga Gol kita Khairul Fahmi Che Mat yang sangat cekap menjaga pintu gol Malaysia. Credit juga kepada Safee Sali yang mmg mantop menjaringkan gol. u mmg syle la. Credit juga pada barisan-barisan pemain yang lain yang berhempas pulas menuntut bela atas kekalahan game haritu.

(pic credit : Utusan onlie)

Safee Sali selepas menjaringkan gol tunggal Malaysia. suka tengok gaya Safee time jaringkan gol. mmg ada style la wa kata.

(pic credit: Star)

kecekapan Apex dalam menjaga gawang Malaysia. Walaupun dia dihimpit kontrovesi dan tekanan tapi dia tetap dapat memberi tumpuan pada perlawanan semalam.
Harap-harap la hubungan dia dengn tunang dia elia akan pulih seperti biasa. pada org ke3 ke ke4 ke ke5 ke janganla ganggu hubungan orang. gi main jauh-jauh oke.


p/s : kalau betulla dia jodoh kita, macam mana berat dugaan tu pasti kita akan bersatu juga dengan si dia. Allah lebih tahu apa yang tebaik buat diri kita. percayala apa yang jadi ada hikmahnya.




No comments:

Post a Comment