Followers

Tuesday, May 12, 2009

hang out

merempit ke penang sudah perkara biasa bagiku...
Jam menunjukkan kul 12pm..
Dari tadiku anta msg to Dr. Pjah... x balas (hatiku sudah membara)
mana taknya 10msg berpeluh miscall x jawab2.. hahhaa (bengang jew)
at 12.05 min she call me.. n said soryy overslap.. hehehe (penat tol iorg tunggu)

tanpa membuang masa agi.. ktorang terus siap2... n going rempit ti queensbay...
hooohohh hohoh.. melalui jambatan dgn motor ex5 wave yang ditunggani oleh kami berdua yang sesama kering... heheheheh...

Jauh perjalanku... selamat x panas terik sgt.... ku merempit agak2 laju sikit jer heheheh..
Then.. sesudah sampai ke queensbay... masukla tunggu ape lagii.....

Sudah lama ku x shoppingg... the fisrt shop yang aku masuk Vincci... aku gle vincci..
tapi agak mengecewakanla coz xde yang bekenan di hati..
xpe2 ku teruskan perjalanan..

Floor 4.. jeng2x ada gymrama... wargh.. ramainya dak2 cute ngan aksi2 dorang..
yehaa... ada contest rupnya..
kitotngan ngan muka yang memang selamba badak nie (hehehhe)
g kat dak ni terus snap pic..
dak tu pun senyum colgate lak.. hhahahaha

gymrama-rama

Leh ke wat..??

lepak2 jalan2 bual2 makan2 beli2 usha2 (macam2 ada)
happeningla dgn dr Pjah nie...
x lenguh ktorang jalan sampai kul6 ptg...


ada speed yo-yo challenge


aksiku bermain yo yo


dr Pjah kena ngorat lak..


Pastu g posing kat pulau jerjak lak...

Wanie & Pjah


cam best jerk..

ktorang menuju pulang ke rumah..
Kata Dr. Pjah.. "wanny jom nek ferry lak, dah lama xnaik"..
then aku kata "ok gak... jomla.. kite rempit agi.. sebelum tu nak posing dulu"...
hehhee

merenung nasibku
pas ni nak g ner eyh..??

1 comment:

+ r y e n a + said...

amboi,jalan x ajak aku ek.hehe...
rindu kt ko weh.huhhu.ni blog baru taw!

Post a Comment