Followers

Thursday, May 7, 2009

GoodBye Uitm MerboK Kedah

7.5.2009 genaplah 3 tahun ku berada di Uitm Merbok Kedah...
Berjihad untuk belajar...
Kini setelah 3 tahun ku tempuh segala dugaan dan rintangan...
Alhamdulillah sumaanya berjalan dgn lancar...

Aku akan merindui Uitm Kedah...
Aku akan merindui Lecteur2 FAkulti INFOR MNGMENT....
Aku akan merindui rakan2 ku... fatin, jue, yun, ryna, erin, faz, mimi, and sumala (yang xde tu jgn terasa yer).. hehhehehe miss u all so much...

Perjalanku masih jauh...
ini hanyala baru suku perjalanan....
banyak lagi ritangan aku akan lalui....

di waktu ini, aku tgh sibuk2 mengemas barang.. tunggu ayah aku dtg amikk..
baru lepas exam contemporary.. agak2 susah soalannya membuatkan aku risau...

erm.. tapi xper... aku dah abis diploma..
wargh lega sgt2..........

Aku akan merindui saat2 manis berada di uitm Merbok Kedah...
Selamat Tinggal........



1 comment:

+ gadis.ku + said...

hehe.name aku ade.yeh3x.ehee.huhu slmt tgl uitm merbok,kedah.huhu

Post a Comment