Followers

Sunday, January 23, 2011

Seminar change to photoshot....???


Hallo...

Terlambat sudah aku nak update entry kali nie...
si nora dah update sudah cite die.. Cis..!~ hehe
But setiap org ada story sendiri kan???
Akceli, Sabtu lepas ktowang ade seminar on Plagarism & Citation..
Al-maklumlah budak2 skang ni wat assigment suke sgt copy n paste (termasukla aku)..
yela kekadang kita x sedar pun kita plagiat idea org..
tapi yg slalunye kite sedarla...

ATTENTION:

JGN PLAGARISM
nanti phd master, dgree, dip u dtarik balik

Disebabkan kebosanan mendengar seminar tu..
aku pun amik sesuatu dr dlm beg aku...
dan sepanjang seminar tu.. aku hanya wat ni je......

.:beria baca novel :.

x masuk pun satu input dari seminar tu... hahhaha
seb bek la aku dah prepare awal2 novel dlm beg aku..
nampak rock tapi dlm hati ada taman dowh...

********

Lepas je ktowang dapat break makan n Rest...
bermulala seksi potoshot... hehhe..
acara ni tidak disengajakan...
disebabkan seminar tu dibuat dkt Dewan yg ktowang bkal Convo t..
so apelagi.. ktowang pun wat Potoshot Pre-Convo... whoaaa...class gi tu..
Korang ingat kawen je ke ade Pre-Wedding..?
So..
semua housemate aku memerangkap classmate aku juga n also toiletmate aku n assigmate aku, eatmate aku, n mcm2la mate.. mulalah menggediks bila nak photoshots..
hahhaa.. jgn marah beb.. i also mengediks jugak.. ahaks..!!~
Pantang je nampak camera... mulalah aksi2 ala supermodel yg x laku... hahhaa
yaks...!~ yang paling over...??
Guess who..??? ehhehee


Dewan UiTM MERBOK.. Ktowang bakal Convo di sini


Housemate, classmate, eatmate, toiletmate, etc.


Kakak2 senior..


pilih je nak yg ne.. hehehe.. jgn marah ha..







Pilih jalan yg lurus

Melbourque.. we all love u


Good Luck to all my friends..
Uols mmg bestla...


No comments:

Post a Comment