Followers

Thursday, January 27, 2011

Jom derma darah...!~


PERHATIAN:
"Entri ini utk org yang x takut tgk darah n Jarum ye.......!!~"


Semalam hati saya meronta-ronta mau derma darah.. So dgn hati tulus ikhlas, saya pun p la Library Sultan Badlishah (PSB) UiTM Kedah... dorang ada wat kempen menderma darah...
Lpas kelas Web Programming jam 3, saya terus shoot ke library..
dgn niat utk menderma darah...
Saya terpikir, kesian kat dorang yang memerlukan darah.. so kita yang sehat ni kenala derma darah.. kita leh menyelamatkan nyawa orang... sgt teruja saya bila nak derma darah.. ni masuk kali ke-2 saya menderma.. So proses utk menderma darah pun bermula...

Saya & Baiti
Mengisi borang & Wat cek up
Homoglobin - 13.5
Berat - 47kg
Darah - O (saya bangga ada darah O)



Tengah tunggu gililran (dah cuak der..)


Lengan dibalut & cari urat


Tangan genggam benda alah tu.. untk senang cari urat

Cucuk jarum

cool sgt le tu...

saya, Kecik, baiti

Darah saya.. 300ml

Alhamdulillah.. selamat juga saya n Baiti menderma darah...
Thanks tu nurse yang baik dan cekap mengambil darah
Credit tu Nora (yang snap Pic), Kecik, Suzi (peneman) , Miss Kucenkuni (mana ic aritu) hehe ...

No comments:

Post a Comment