Followers

Thursday, September 24, 2009

Raya 09

S E L A M A T - H A R I - R A Y A - A I D I L F I T R I
-MAAF ZAHIR & BATIN-

Salam AIDILFITRI... Mcm ne raya thn nie..??Aku bersedeharna je.. pepagi lagi dah bangun.. mandi n siap2kan pa pe yang patut... Lepas abis sembahyang raya, bersalam2 ngan family aku.. huhuhh sedeynye time tu.. disebabkan bz yang terlampau melayan tetamu x sempt ar nak snap picture... tunggu raya tahun depan la... hehhee

_________

Menu raya umah aku :

1 - Rendang (of course la kene ader..menu wajib umh ktorang every year...)
2 - Ketupat segera (senang x ya nak anyam da, beli je cap nona)
3 - Kuah kacang, sambal bilis, kelapa goreng
4 - Kari kambing (kesukaan abg,baba,mama,kakak)
5 - Kek coklat & cheese kek
6 - Laksa (hari ke 2-3)
7 - Bihun sengapore (hari ke 4)

_________


Lepas makan2 nak bermaafan pulak...hehhehehe
Di hari mulia nie aku nak susun 10 jari mohon ampun mohon maaf especially kepada insan2 di bawah nie.. (yela setiap manusia x lepas dari melakukan kesalahan..) So.. aku nak amik kesemapatan di hari lebaran ni utk mohon maaf kepada insan2 di bawah....:


1 -Mama & Baba (kalau ada salah silap sy maafkan sy ye, syg mama & baba)
2 - Kakak, Abang, Dikwan (kalau ade gurau2 terkasar tu soory la ye.. melawak je)
3 - Ab. Rahman Ab. Kadir (mohon maaf atas segalanya .............!!!)
4 - Cousin2ku (mohon maaf dipinta kalau ada menyusahkan kalian semua)
5 - Kawanku especially to nora, eira, sha, linda, baiti, ezah, suzi, kecik, fatin, yun, ryna, erin (kalau ada terasa hati mohon maaf la ye)
6 - kepada semua yang menegenali diriku..(m0hon maaf dipinta)


-beraya-



No comments:

Post a Comment