Followers

Tuesday, June 23, 2009

Mimpi ku yang....???

Pernah dengar lagu Lena diulit Intan....??
tapi bukan itu yang aku nak story... kikiki

Ceritanya bermula mcmnie
Sejak 3 hari lepas, tiap2 malam ada 1 mimpi nie menganggu tidur aku...
But, yang peliknya... mimpi ni mimpi yang sama je but da condition is different...
Bila bangun je.. aku berpikir..? dah 3 hari berturut2 aku mimpi bernda nie..
why this happen to me..?

Mimpi ni petunjuk untuk aku ke..??
Whole the days.. aku asyik teringat2 mimpi tu.....
sampai menganggu hari aku... Mimpi tu jelas di ingatan aku...
pelakonnya.. situasinya...

aku asyik tertanya2.. adakah mimpi ni ingin menyampaikan sesuatu padaku..??
adakah mimpi ni hanya mainan tido ku..??
adakah mimpi ni ada makna tersirat disebalik yang tersurat...
aku keliru...!!!!

wargh..... Akku dah try search kat internet pasal tafsiran mimpi aku nie..
but unfortunately... xder yang tepat...

dan skang ni lagi... fikiran ku masih keliru lagi disebabkan mimpi itu...
Sekiranya mimpi ini adalah mimpi petanda yang baik... datanglah dekat padaku n aku
akan berdoa semoga ianya menjadi kenyataan...

dan sekiranya mimpi ini beri petanda yang buruk... pergilah mimpi ini jauh dariku dan hidupku...

2 comments:

+ gadis.ku + said...

mimpi ape weh????????
cite laa

Anonymous said...

sembahyang n doa bebanyak mintak dilindungi selalu..kalau mimpi tak elok..tak baik dicerita2 kan...

Post a Comment