Followers

Wednesday, June 24, 2009

First Tag from Sis Shima

Jam skang menunjukkan kul 11.33pm...
x leh tdo agi ni... x ngantuk...
Then.. terus capai laptop n view blog...
DING..DONG... Aku di Tag by akak Shima... TQ for da tag.. (first time aku jawab tag nie...) hehehehe
Soalan pun mcm best nak jawab.. hehhehee...
so Apa tunggu agi....??? Mari jawab soalan

1. Bekas kekasih saya adalah : seseorang yang saya penah sayang
2. Saya sedang mendengar : lagu Dan Sebenarnya - Yuna
3. Mungkin saya patut : Enjoy with frenz, vacation, transfer to Uitm Shah Alam, Buy a new phone...
4. Saya suka : gadget (tapi x de duit agi nak beli), shopping, jalan2, kemas2, layan lagu, kolor hitam, kek coklat
5.Sahabat-sahabat baik saya : mestilah yang baik ngan saya n caring
6.Saya tak paham : kenapa DIA wat sy cam nie..??? kenapa sy dicampak ke Uitm Kedah...??
7.Saya kehilangan : berat badan n RM50 sekeping
8.Ramai yang berkata : "Wanny kau ni makin kuruslaaa, kau sakit ke..?" (ni lagi 1 aku x paham..)
9.Makna nama saya : Shazwani - Keharumanku / kewangianku
10.Cinta itu adalah : buta, celik, indah, sakit, wangi, busuk, jujur, tipu...
11.Di suatu tempat, seseorang sedang : termenung kenangkan nasib @ msg ngan couple....
12.Saya akan cuba : dpt Dekan every Sem for da This degree, jadi anak solehah, jadi da best student, jadi yang baik2 je la..
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud : I Love u forever n ever
14.Telefon bimbit saya : Nokia (versi cabuk) hehehheeh
15.Bila saya terjaga dari tidur : Tgk hp dulu... Pikir arini nak wat ape @ nak mandi kul baper
16.Saya paling meluat apabila : org suka menipu, x punctual, org x de sivik..
17.Pesta/Parti adalah : Tempat tuk bersosial.. hehehe
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : Dolly
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : sejak lahir sampai - 7 tahun (time ni xya pikir apa2)
20.Hari ini : saya design kad kawin, print form Ptptn
21.Malam ini saya akan : kuar makan ikan bakar, ym, edit blog..
22.Esok pula saya akan : Design Paper BAg for da D Pinang Creation
23.Saya betul-betul inginkan : CINTA SEJATI...!!
24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : Wani chaiyok...!!! then sengih sorang2..
25.Pusat membeli-belah atau arked permainan : xde.. x suka
26.Makanan Barat atau Jepun : barat
27.Bilik yang terang atau gelap : tengah2 boleh x..?
28.Makanan segera adalah : MCD.. I'm loving it.. @ pizza hut pon sodap..
29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? ...terlupa.... (panjang sgt)
30.Siapa yang anda mahu Tag? wawabescoot, apple9elppa, elyaya anabella, suzi

Kawan2 sila jawab ya... hehhehe

1 comment:

Anonymous said...

hahahhaha...TAHNIAH kerana berjaya menjawab TAG yg pertama...

Post a Comment