Followers

Thursday, April 30, 2009

Hatiku Kau Gores Luka...

Setelah lamaku menyepi tanpa meng"update" entr ... kini ku kembali....
kembali untuk meluahkan apa yang terbuku di hatiku...


Air mata ini mengalir deras... (Deras cam air terjun lata kijang..heheh)
Hati ini terlalu pedih..
Tak dapat ku gambarkan betapa hancurnya hatiku...

Diri ini terlalu lemah...
Lemah untuk menghadapi segalanya...
Adakah ini yang kau katakan cinta..??
Di mana kasih sayangmu..??
Atau itu suma hanyalah sekadar dibibir semata2..??

Argh.. aku keliru....!!!
Engkau pentingkan diri...
Kau pandai berpura...
Tiada keikhlasan di hatimu menyintai drirku...
Apatah lagi kejujuran cintamu...

Hatiku terlalu pedih bagai ditusuk sembilu.. (mcm lagu sembilu tu..hehee)
Diri ini terlalu lemah...

Aku rindu Shazwani yang dulu...
yang kenal erti gembira, senyuman tanpa air mata...



8 comments:

wawabescoot said...

weh! ape kau merepek nie ha???
hahaha :PP

gila emo minah nie??

wanny wana wanna said...

Ini realiti wawabescoot... xdernye merepek2...
berpisahkembaliberpisahteros....hahhahaa

agaknye gile emo pasal exam kot... hahhaa...

senorita ezaryhana said...

relax wehh..
hidup tak akan berakhir tanpa adanya cinta..

tak semestinya sebuah kehidupan akan berakhir dengan kebahagiaan.

wanny wana wanna said...

betolx3... tanpa cinta kita still hidup..
tapi yang penting cinta kepada yang Maha Esa..

emm...1 hari nanti Cinata sejati pasti datang..
hahhaha

thanks to u senorita ezaryhana n all my friends... u guest support me a lot.. heheh

huhuh (terharu sebentar)

RasberryVanilleCream said...

uit putus chenta ke doe.rilex2!
kumbang byk kt lua2.
no need to setia kt org y xtau appreciate kte!")

wanny wana wanna said...

Mcm paham2 je si yaya nie..hehehhe
ya betul no need to setia sgt2... hehehhe

kumbang memangla bnyak kat luar tp nak cari kumbang yang betul2 kumbang susah sket.. hehhee..

Sekali ku petik seribu yang dtg tau...
wakkakawakka

wawabescoot said...

eceh putus cinta jua??
ala entah entah jap lagi kau on balik kan??
huhuhuhu.

but aku kali nie tak on kot!
huh , get lost tak guna punya jantan!
babi!

adakah aku melampau??
hahahaha :PP

wanny wana wanna said...

eh mana ada....
Kali ni tol2..
dah 3 minggu x contact...
kali ni nekad...

Biarlah dia pergi....
Biar masing belajar erti perpisahan...

uh..emonye...

anyway... Jodoh ketentuan Tuhan..
Kalau betul jodoh kita ngan dia pasti 1 hari nanti kita berjumpa balik....

Post a Comment