Followers

Sunday, October 3, 2010

Pencuri baju..? xde sivik ah ko..

aku bengang btol orang yang suka curi2 baju kecik wanita... kowang xde benda len lagi ke nak curi..

dah la asement tgh bnyak.. kowang plak mencuri time mcmnie.. mmg nak mampos la.. aish x puaih hati..

11.15pm

time tu aku ngan sha stay dlm bilik pulun siapkan asement.. housemate ku yang len suma ada kat ruang tamu n bilik memasing.. tetiba aku dgr org jerit kelam kabut lari bilik aku.. ketuk-ketuk pintu.. aku dgn muka cuak bukak pintu.. then dowang kata ada org masuk umah.. aku terus kunci pintu bilik... aku dah cuak.. nak wat pe ni.. takot sgt2 time tu...

then ktowang suma kuar gi tgk kat luar... mmg pintu gate terbuka.. kawan aku kata dia nampak laki time dia buka sliding door tu.. then cek2 baju.. mmg ada yang kene sebat oleh si penyangak sangap tu... mmg sngal punya orang.. ni dah kali ke-3 kes ni jadi..

emm.. so ape pendapat korang suma..?
adakah ktowang kene pasang CCTV..??? (angan-angan boleyhla)
adakah ktowang kene gilir2 ngendap kat lua..?
adakah ktowang kene sidai baju suma dlm umah..??

huuhhh.. agak sukar di sini.. pa pe pun.. aku harap sgt benda ni leh di solve.. kpd pencuri tu.. ingat 1 bende ni je...

"Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua.."

woah.. siap peribahasa lagi aku kasi kau... xtau ar ko paham ke x kan..
aku harap ko pahamla..
ko dah ganggu konsentrasi aku wat asement nie...
mmg mengong btol...

kpd kwn2 ku yg stay kat umah sewa.. hope beware dgn pencuri2 ini..
sgt MARABAHAYA....!!~

Daaa... take care..



1 comment:

.Dila Yusof. said...

ha!bila masa umah kowg kene masuk??owg tu amik menda2 jek ke???eeeuww giler sex pny laki!!!!!

Post a Comment