Followers

Thursday, July 29, 2010

Padamu Ku Berserah


Salam....

*Entry ini adalah untuk renungan bersama.. Tidak ditujukan kepada sesiapa..
Untuk renugan SI PENULIS ini juge.....

Font size
Setiap manusia di dunia ini tidak pernah terlepas melakukan kesilapan...
kita tidak sempurna...
tanpa kita sedar kita telah melukakan hati sesorang...
tanpa kita sedar apa yg kita wat tu adalah salah...
Tanpa kita sedar kita menyakiti hati sesorang....
tapi bila kita nak sedar..??
sxkan nag tunggu terhantuk baru nak tengadah...??

Kita xtau ajal maut kita bila...
tapi kita masih lagi punya masa untuk bertaubat pada-NYA..
Aku hanyalah insan yg hina..
Yg mencari keredhaan mu Ya ALLAH..
Aku mahukan kehidupan yg bahagia Dunia & Akhirat...
Wahai kawan-kawan jgn terlalu leka dgn duniawi...
jgn terlalu leka dgn keseronokan..
Ianya xkan kekal...
Kita punya lagi masa...
tidak salah kita nasihat menasihati kan..??

Aku juga tidak sempurna...
Aku sedang memperbaiki diri ini....
menguatkan hati ku ini....
untuk menjadi wanita solehah..!!~~
InsyaALLAH... Amin..

*Sila hayati lagu terbaru AFGHAN ini..
Liriknya amat baik sekali...
_____________________________________


AFGHAN - PADAMU KU BERSERRAH

Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa ku lihat
Selain hanya nama-Mu Ya Allah

*
Esok ataukah nanti
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah

**
Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
Hamba-Mu yang slalu bertakwa

***
Ampuniku Ya Allah
Yang sering melupakan-Mu
Saat Kau limpahkan karunia-Mu
Dalam sunyi aku bersujud

Back to *, Back to **, back to ***

Sekian..

No comments:

Post a Comment