Followers

Saturday, December 26, 2009

mari baca artikel ini..!!

Salam semua...

if korang semua free sila buka link di bawa ini.. n bacalah..

http://www.iluvislam.com/v1/readarticle.php?article_id=2138


artikel bertajuk "Kerana Engkau Insan Terpilih"... bila aku baca artikel ini.. semngat aku naik balik.. kdang2 kita nie leka.. suka bertindak terburu-buru.. mcm aku nie.. huhuh~~

artikel ni tepat pada masanya aku baca bila hati aku celaru..
mujurlah aku jumpa artikel ini..
dapat merawat hatiku...

Ini antara petikan dari artikel tersebut....:

"Untuk apa perlu dirisaukan, aduhai hati yang rawan.. sebuah kehilangan itu hanya secebis dugaan.. dari Tuhan sekalian alam.. Hilang bukan bererti tamatnya sebuah kehidupan, tetapi dengan kehilangan itulah darjatmu ditinggikan. Hairan? Mengapa perlu dihairankan, Allah itu Maha berkuasa, zat yang sempurna penuh keagungan. Lupakah duhai hati, Allah telah berjanji dalam kalamNya Izzati..
"

(ILUVISLAM.COM)

so, harap korang ambil pedoman dgn msg dr artikel itu.. memang bagus.. aku suka sgt artikel mcmtu..
leh sedarkan diri kita yang alpa... dan juga merawat hati yan terluka..
I LUV ISLAM...

No comments:

Post a Comment